În loc de prolog

Este probabil că cititorul va dori să ştie de ce am renunţat la vechiul blog şi am ales să deschid un altul. Motivul este acela că, pe plan profesional, am trecut printr-o schimbare demult dorită de mine, respectiv am devenit judecător. Aceasta s-a întâmplat în urma unui interviu susţinut în faţa Consiliului Superior al Magistraturii, care a hotărât să propună Preşedintelui României numirea mea în funcţia de judecător, propunere urmată de semnarea de către acesta din urmă a Decretului 860/2008.

Perioada de doi ani în care am fost procuror a fost o experienţă extrem de interesantă pentru mine. Am decis, însă, să devin judecător, întrucât am considerat că în această calitate mă regăsesc cel mai bine şi pot să îmi aduc aportul la realizarea actului de justiţie.

Lasă un răspuns

